زیباترین وب سایت تفریحیlانا فان

زیباترین وب سایت تفریحیlانا فان

زیباترین وب سایت تفریحیlانا فان

زیباترین وب سایت تفریحیlانا فان

آخرین نظرات
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۱۳:۵۴ - مهسا
    کو پس؟

آپدیت جدید کلش اف کلنز (تغییر نام در کلش و دفاع هوایی و … )

ابوالفضل جباری | چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ق.ظ

Clash Of Clans Base

کاربران عزیز فارسی گیفت سلام ،

همانطور که مستحضر هستید امروز مورخ دهم اردیبهشت ماه نود و چهار آپدیت جدید کلش اف کلنز ارائه شد . در زیر به بررسی و قابلیت های جدید بازی میپردازیم .

برای مشاهده عکس ها در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید.


امکانات جدید معرفی شده :

  • Air Sweepr یا دفاع هوایی جدید : این آیتم دفاعی با دمیدن هوا و فوت شدید، نیروی هوایی دشمن را به عقب هدایت میکند، ایر سوییپر (Air Sweeper) قدرت تخریبی ندارد و تخصص این آیتم دفاعی کاهش سرعت حمله دشمن از طریق هوایی میباشد. توجه داشته باشید که ایر سوییپر ها فقط از یک جهت قادر به انجام این کار هستند که خود شما میتوانید از قبل جهت آن را تعیین کنید . این آیتم دفاعی از تان هال ۶ به بالا قابل دسترس است .


 

  • Clan Bookmark یا لیست علاقه مندی ها : از این پس هر اتحادی(کلن)  را میتوانید بوک مارک کنید به این معنی که شما اتحاد های مورد علاقه خود را میتوانید با استفاده از دکمه + (در قسمت بالا و سمت راست توضیحات هر اتحاد) به لیست اتحاد های بوک مارک شده اضافه کنید تا در آینده بدون جستجوی اسامی آنها بتوانید همیشه به آنها دسترسی داشته باشید، شایان ذکر است شما نمیتوانید بیشتر از ۳۰ اتحاد را به لیست علاقه مندیهای خود اضافه کنید . برای دسترسی به کلن هایی که بوک مارک کرده اید در قسمت پروفایل یک آیتم جدید به اسم Bookmarks اضافه شده است که میبایست از طریق آن به لیست اتحاد هایی که قبلا به لیست خود اضافه کرده اید دسترسی پیدا کنید .

کلن بوک مارک - Clan Bookmark

کلن بوک مارک - Clan Bookmark

 

  • دیگر هیچگاه بدون آمادگی حمله نمیکنید : هیچ وقت بدون آمادگی حمله نکنید ، از این پس میتوانید قبل از هر اتک پیش نمایشی از نیروهای موجود خود را ببینید و اگر احیانا نیرویی که فراموش کرده اید به وار همراه خود ببرید در این قسمت طبق تصویر زیر میبینید و میتوانید نسبت به تامین نیرویی که فراموش کرده اید اقدام کنید. در این قسمت همه نیروها اعم از کلیه تروپس زمینی و هوایی و کینگ و کویین و جادو ها و حتی کلن کستل بررسی و یک گزارش کلی به شما داده خواهد شد . در صورتی که بعد از این گزارش وارد وارد شوید دیگر امکان خارج شدن از آن را ندارید مگر اینکه باخت را قبول کنید. پس حتما به این نکته توجه داشته باشید که در این قسمت بررسی کنید همه نیروهای مورد نیازتان همراه شما باشند .

پیش نمایش حمله در کلشن

 

  • تغییر نام اکانت کلش : مژده به همه کاربرانی که با این مشکل مدت ها دست و پنجه نرم میکردند. در آپدیت جدید اگر دهکده شما از تان هال ۵ به بالا باشد میتوانید اسم دهکده خود را فقط برای یکبار تغییر دهید . در ایام گذشته این کار از طریق مکاتبه با کمپانی سوپرسل امکانپذیر بود که این امکان حذف شده بود و حالا این شانس برای دوستانی که احیانا از اسمی که برای دهکده خود گذاشته اند پشیمان شده اند یا اکانت خود را از دیگران خریده اند دوباره وجود دارد که اسم اکانت کلش اف کلنز خود را به اسم دلخواه خود تغییر دهند. برای تغییر نام اکانت کلش در بازی به منوی Setting و سپس Change Name بروید و نام دلخواه خود را انتخاب کرده و روی دکمه Continue کلیک کنید .

تغییر نام اکانت کلش

 

  • امکان مشاهده محدوده دفاع : از این پس این امکان وجود دارد که محدوده دفاعی هر آیتم را حتی زمانی که در حال ساخت یا ارتقاء است ببینید .
  • امکان تغییر نوع دفاع : از این به بعد میتوانید نوع دفاع به عنوان مثال اینفرنو را در حالت ارتقا به مالتی با سینگل تغییر دهید . این امکان برای همه آیتم های دفاعی مقدور است .
  • مشاهده تغییر تنظیمات در چت : هنگامی که لیدر یا کولیدر ها تنظیمات مربوط به توضیحات یا هر چیزی را در قسمت توضیحات کلن تغییر دهند گزارشی از تغییر در چت روم اتجاد قابل مشاهده خواهد بود.

مشاهده تغییرات در چت کلش

  • مشاهده محدوده دفاعی : از این پس محدوده دفاعی برای آیتم های دفاعی که در حال ساخت یا ارتقا هستند مشخص میشود؛ البته به غیر از ایر سوییپر که محدوده آن توسط خود بازیکن مشخص میشود .
  • احمق نبودن نیروها در حمله : ازا این پس نیروهای شما در حمله به دشمن مستقیما به سمت نیروهای داخل کلن کستل دشمن نمیروند و فقط چیزهایی که بر سر راه آنان قرار دارد را نابود میکنند البته بر اساس اولویت های تخریبشان .
  • حل مشکل خنگ بودن دفاعی ها : در گذشته مواردی بود که البته به ندرت اتفاق میوفتاد و آن این بود که دفاعی ها هنگامی که دشمن در ابتدای محدوده آنان بود را مورد حمله قرار نمیدادند که این مشکل برطرف شده است .
  • رقبای هم سطح : از این به بعد هنگامی که برای اتک زدن و لوت کردن جستجو میکنید احتمال نمایش دشمنانی که به لحاظ دفاعی و لولی و تان هال همسطح شما هستند بسیار بیشتر شده است .
  • لوت بالاتر برای تازه کارها : امکان لوت در قسمت Single Player برای کاربرانی که دارای لول پایین هستند افزایش یافته است .
  • بهبود محاسبه اتحاد های هم سطح  : محاسبه مقاوت در اتحاد ها اصلاح شده است به این معنی که بر حسب لول دیوار، تله های اسکلتی ، کینگ و کویین و غیره دو اتحاد ارزیابی میشوند و در جنگ روبروی یکدیگر قرار میگیرند، این موضوع بدین معنی است مثل گذشته امکان بوجود آمدن وارهای نابرابر به حداقل رسیده است .

این متن توسط تیم وب سایت فارسی گیفت گردآوری شده است، کپی با ذکر منبع بلا مانع است .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی